Школа молодого вчителя

Однією з найбільш ефективних форм передачі кращого педагогічного досвіду є наставництво. У «Школі молодого вчителя» ми розкриваємо і планомірно виховуємо індивідуальні педагогічні особливості, духовні сили педагога-початківця. «Школа молодого вчителя» дозволяє колективу педагогів узгодити свої методичні, психологічні й педагогічні позиції, зміцнює товариські зв’язки між колегами, робить молодого вчителя володарем секретів майстерності, накопиченої поколіннями наших учителів. Учитель народжується від учителя. І від того, якою увагою й турботою огорне колектив школи молодого фахівця, багато в чому залежатиме його подальша доля – чи запалиться він бажанням оволодіти педагогічною майстерністю, або так і не пізнає всієї глибини труднощів і радощів учительської праці. План роботи «школи молодого вчителя» містить бесіди, науково-теоретичні семінари, цілеспрямоване відвідування уроків досвідчених учителів і молодих фахівців.

Структура методичної роботи з молодими вчителями

 

           Колективні та групові                      Індивідуальні форми роботи

Методичні об’єднання                                     Діагностування

Школа молодого вчителя                                 Консультації

Проблемні семінари                                          Співбесіди

                                                                             Наставництво

                                                                              Самоосвіта

                                                                              Творчі звіти

 

Презентація молодих спеціалістів, які демонструють свої доробки, показують, що вміють, чого навчилися. «Перші успіхи окриляють і надихають»

Це – педагоги нової формації, особистості, які здають іспит не лише на педагогічну майстерність, а й на людську зрілість.

Рудь Надія Володимирівна - учитель музичного мистецтва.

За період своєї роботи зуміла знайти підхід до учнів, стала краще розуміти їх смаки та вподобання, постійно та наполегливо працюю з тими учнями, які отримують задоволення від своєї праці. На перше місце у роботі з дітьми я ставлю вимогливість до себе, а найголовніше любов і повагу до особистості учня, до його музичних здібностей і вокальних можливостей.

Чалюк Марина Петрівна – учитель географії та біології.

Постійно удосконалюю свої знання, розширюю свій кругозір, моя найхарактерніша риса – намагаюся обігнати себе вчорашню, заглянути в майбутнє, відшукати нові творчі педагогічні знахідки. Як вчитель зрозуміла, що важливо щодня бачити перед собою мету: завжди розуміти, знати, для чого той чи інший навчальний матеріал потрібен моїм учням.